dags för uppdatering kanske....

ja, ibland är det konstigt. är hemma hela dagarna men kan inte ens skriva i min blogg. det har hänt mycket sen sist och jag hoppas jag kommer ihåg allt.

Idag har man tvättat men allt blev inte riktigt tvättat för det var så mycket, huvudsaken att jag tvättar sagas saker för hon dregglar och sölar en massa när   hon äter mat =) farmor har ju köpt banan gröt som hon äter varje morgon med katrinplommon. Linda var här idag och hälsa på idag, jag bjöd på fika och saga fick en jättefina kläder och sockar. hon växer ur sina sockar, jag förstår inte det....=) det var väldigt trevligt för jag har inte träffat henne på ett tag och vi tjöta en massa.

I går var jag och lämna in mitt papper när jag skulle börja jobba, det var inte alls kul!! för jag vill inte börja jobba =( men 1 mars ska jag lämna lill tösen på hällegårdens förskola....

I måndags åkte jag och åsa till ullared, vi hade sett fram emot det så mycket. och det blev dyrt, men fick många fina kläder till lill tösen. käpte en ytterdress som hon ska ha i vinter och en vinterjacka. sen hälsa vi på terje o marie en liten kortis på vägen hem. köpte en stoldyna till saga som hon ska ha till sin stol. sen åt vi grillat hemma hos åsa, det var en toppendag!!!

I förra veckan så var vi hos farmor och hälsa på i två svängar. först tis-ons sen lör-sön. farmor sa hela tiden vill söt liten tös hon är och hur snäll hon är, tror ni mamma blev stolt då eller?  hon sover ju hela nätterna o lite till på morgonen =) i lördags så åt vi kräftor, drack vin, snapps o cider, klart att jag blev full på det....=) på kvällen sen tog jag en kvällspromenad på stranden, det var gott.

hon har börjat hitta sina fötter nu ocn det är väldigt intresant, ibland pratar hon med dem och håller i dem. satte en spegel framför henne härom dan och hon började "prata" med en gång, det var så kul och se.

hon fick sina första skor utav åsa oxå, hon är så cool i dom. dom har blivit använda en del...köpte en mössa som passa till....





Kommentarer
Postat av: Åsa!

sicken sötnos hon e =) puss

2009-08-13 @ 21:05:23
URL: http://vasaru.blogg.se/
Postat av: Mickan - Frejas mamma!

Vad stor hon blivit =D

2009-08-22 @ 21:58:50
URL: http://lillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0