Djurparken

Idag har jag, saga, åsa, oliwer, hemke, marie och felicia varit på djurparken. jag gick in som henkes assistent =) vi var där i flera timmar, var riktigt kul faktiskt. först gick vi till barnens zoo, sen gick vi runt hela djurparken. oliwer gjorde en kul när vi h ade varit på toa, det var en liten pöl kvar av regnvattnet och självklart var det kul o leka i den och självklart satte han hela rumpan i pölen och blev dygnsur. tur nog hade felicia ett par extra rosa byxor.  ibland fick jag och åsa hjälp med att få upp barnvagnen uppför backarna, henke var så snäll och tog upp dom =) fika gjorde vi lite på savannen, träffade mitt nya gosse djur, blev ju björnungarna =) tänk o ha en sån go i sängen och krama ....
sen åt vi  på "maccedonalds"

   barnens zoo

 mina nya gossedjur =)

igår var vi och hälsa på gammelfaromor för första gången, hon blev jätteglad utav att se mig och jag var så snäll hela tiden. fick 100kr i doppresent som jag ska sätta in på mitt konto. farmor var oxå där, fick ett sett bestick som jag ska ha om två veckor när jag börjar äta potaispure. sen bjöd hon mamma på mat och mamma tyckte det var gott. sen hälsa vi på mina faddrar terje och marie, vi shoppa loss som attan, men jag blev så trött av det så jag tog en liten tupplur. men mamma shoppa vidare, kommer bli så fin i de kläderna sen när jag blir större. sen hälsa vi på pappa och elvis, jag var mest hos pappa för elvis var i mammas famn nästan hela tiden.


       detta fick jag utav farmor 
      det är paljetter längst ner på byxorna jättefina!!!

   Jättesöt klänning med stumpbyxor till     
 när mamma så dessa bling bling byxorna så måste ju hon bara ha dom till mig...       

  söta knickersbyxor      


Allt detta fick jag för en jättebillig peng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0