allt o inget

I förra veckan var henke här, han hade köptkläder till saga och det var första gången han hade köpt barnkläder =) de var jättefina, det var en blus med blommor i kragen och ett par söta jeans. hon använde dem  dagen efter... vi kolla även på en film, drack cola och åt massa godis =)
i tisdags var vi och hälsa på pappa i falkenberg, vi låg på stranden en stund och saga somna av havsbruset...man var mindre glad sen när man åkte hem, skrek jättemycket =(
igår höll saga sin vällningflaska helt själv, jag blev så glad så jag var tvungen o ta kort på det! hon är precis 4månader i morgon, oj vad tiden går fort =)
sen skulle jag o henke kolla film igår för han hade laddat ner på sin data, men min kabel funkade inte tills hans data =( men han hjhälpte mig så att jag kunde se film på min tv, det har inte funkat innan, men nu går det !!!! så gissa vad jag gör nu? jo, laddar ner massa bra filmer som jag kan ha o kika på sen =)
nu är alla mina vänner iväg på semester...men jag får slå ihjäl tiden framför datan eller nått =(

 hon älskar att ligga i babygymmet, stora och intresanta ögon =)

 kläderna som henke jöpte, men jag får ta bättre bild

 härliga smilegropar. puss min älskling!!!

 håller flaskan själv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0