varmt

ja, vädret dom här två veckorna kan man ju inte klaga på =) I tisdags var jag och hälsa på henken, vi åt trävslövglass och det var mumma gott. sen gick vi runt träslöv en bra stund ca 1-1½timma. det  var väldigt trevligt =) sen blev det pizza dags och en stor cola, tror ni det var gott eller? jjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaa det var det. sen gjorde jag, åsa, saga och oliwer samma visa i torsdags. hälsa på henke, åt glass, sola och åt en pizza =)

idag hade saga en riktig sovmorgon, var tvungen och väcka henne vid 11.30 för vi skulle hälsa på åsa m familj. självklart hade hon ätit två gånger innan dess....

märker att jag måste uppdatera oftare för jag glömmer ju vad jag har gjort i veckan...så det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0