kort

nu har åsa varit h är och lagt upp lite bilder från dopet, det var kul. hon var inte här så länge för att hon skuylle hämta oliwer. har packat färdigt sagas lilla resväska som hon ska ha när camilla är barnvakt på lördag. ska lämna alla saker idag så att hon har det. måste handla lite välling innan jag åker dig, det går åt jättemycket nu när hon inte äter från bröstet =( när jag satt här vid datan idag så såg jag att vaktmästaren tog alla mina kvistar från när jag hade klippt häcken, var tvungen gå ut och tacka så hemskt mycket. så nu är det fint på alltanen förutom att jag måste slänga kläderna på insamling dom som jag inte ska ha mer.
har inte så mycket mer att skriva....

 en liten söt rosett i håret

 arg tjej

 här får man vatten på huvudet

 phu klart men utan napp...

 moster camilla

 här är två gossedjur som jag har fått utav kusinen viktor =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0