pappa besök

Idag var det föräldrakurs och vi var på byttorps bibliotek idag =) saga fick en bok med massa ramsor och melodier så nu får jag börja sjunga.  har i och försig sjung flera gånger för henne men nu kan man ju byta låt =) det var riktigt kallt idag, usch! Nu är det bara en gång kvar av kursen och då ska vi göra hand och fotavtryck, det ska bli riktigt  kul!

när vi kom hem så var jag riktig slö så vi gick och vila lite. sen har jag röjt lite här. I morgon ska jag och åsa baka kakor till dopet =) skulle gjort det idag men jag var lite trött.

I går kom åsa hit och förde över lite mer bilder =) sen lånade jag ljusstakar av hennes mamma som jag ska ha på söndag. sen åkte vi till åsa. där kolla vi ut kläder som jag ska låna, fan va snygga de är! sen sminka hon mig snyggt =)

sen kom jesper o hälsa på saga =) hon blev glad. han hade saga medans jag stekte pannkakor. hanhjälpte mig med datan för jag hade massa virus i den, men jag vet inte om det blev riktigt 100, han tycker jag ska ta bort allt från datan och installera nytt. =(



 sitter gott hos åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0