vet ej vad jag ska skriva men gör det ändå

igentligen känner jag inte för att skriva i min blogg, men gör det ändå....
vi har varit hos åsa m familj och solat och badat. det har ju varit underbart väder =) igår beställde vi smycken, på mitt ska det stå saga...längtar tills jag får det! jag o åsa har haft det väldigt kul när vi har träffats men jag vet inte om det är värmens fel? när vi åkte till dalsjön härom dan så hade vi med oss packning för en hel vecka kändes det som =)

min sötnos

 va, vad vill du?

idag skulle jag åkt iväg o solat men jag måste fylla på vatten i bilen. ska göra det för jag ska till mina vänner och ha det lite kul =) om jag kommer iväg....
längtar tills åsa har semester!!!!!!!
va mer ska jag skriva? som sagt lusten fanns ej där idag...

jo, de hade rea på barnkläder och då köpte jag lite fina plagg. saga tog kort i måndags, en del blev jättefina.men hon var jättetrött i slutet =( man kissa lite på pappa oxå när man var naken =) det var nog tungt för jesper och hålla med en hand, för han blev svettig.

           

fick fem kläddesplagg för under 250kronor!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa!

vilka fina kläder =) du e så go vännen, vi har ju kul oavsett väder hihi... du minns väl när det spö regna hahahaha

2009-06-28 @ 20:15:25
URL: http://vasaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0