kort

Nu i veckan kom almenackorna som jag hade beställt på saga, hon ska ge bort det i julklapp till familjen, det blev riktigt bra. I går tog de undervattenskort på babysim, det ska bli kul att få se dom när de kommer på mail nästa vecka, roligt o ha som minne. Hon har blirvit så duktig på att dyka nu, min lilla bubbel tös =) I tisdags var vi på BVC då var hon 8månader, hon växte och var med som det skulle. Skulle även tagit sprutan, men hon hade blirvit förkyld så vi ska åka och ta sprutan i morgon. Saga har långa armar nu, det märkte jag igår när en tallrig åkte i golvet som var för nära. ska köpa platstallrikar så kan hon riva ner dom hur mycket hon vill. Idag hälsa vi på Camilla och kusinerna, de tyckte det var kul o träffa saga. Köpte en ny bra mobil förra veckan, tar jättebra kort, tyvär har jag inte laddat upp några än, men det kommer lite mer kort. I morgon ska jag ut med jobbet, vi sak äta lite och dricka lite gott det ska bli riktigt kul faktiskt!! Får man göra sig riktigt fin så kanske man hittar en liten pudding. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0