helgen slut?

herregud var tar helgen vägen? det bara sa puff så var det slut!!! ja, i fredags kom jesper hit och vi åt revben, kolla idol och en film. den dagen....sen på lördag fm kolla vi en film till, jag och saga åkte på kalas för oliwer fyllde år, gud så stor han har blilvit. det var ju inte längesen åsa var gravid! bjud på fika och jättegoda tårtor mums =) var lite sugna och gå ut med marina för hon fråga åsa om hon ville ut, men tyvär så fick jag ingen barnvakt, men jag hopppas det blir fler tillfällen. kolla film, åt godis  och drack cola, gott i gott gott. ja och nu är det söndag som bara har sprungit iväg oxå. jobbet fråga om jag kunde jobba idag men jesper orka inte ha saga när han hade feber och var dålig.
det var kort o gott min helg. I onsdags blev det varken öpnna förskola eller sim för hon hade feber min lilla tös, 38grader hade hon. köpte alvedon och sen dess har han inte haft mer feber. synd o missa simmet men vi tar nya tag på onsdag.

I tisdags köpte jag sagas års klänning, kunde inte låta bli för den var så söt!!! sen köpte jag en till klänning som hon kan ha lite senare tillfälle. nä nu får jag ta hand om min lilla gumma.


ha det så bra

 Ett års klännignen =)


 Var bara tvungen o köpa

 mammas charmtroll nummer ett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0