min tös är ett halvt år nu =)

I dag har jag och saga varit  och hälsat på åsa, oliwer o ulrik. så många pussar som jag har fått idag har jag nog aldrig fått =) de ä så goa sååååå. vi tjöta lite skit, kolla på hennes kläder, sen gjorde ulrik go mat, som vanligt....
sen var jag tvungen och åka hem för att städa upp det sista, det kommer en mäklare i morgon som ska värdera lägenheten. hoppas det blir bra summa. det kan vara bra o veta lite vad den ligger på om jag ska sälja den.

Igår gick jag till mamma och hem igen, det var så jädra gott väder. I dag har det var helt underbart med. får nog ta en liten promenad i morgon. I morgon ska jag och åsa kolla lite kläder. jag köpte jättefina kläder till henne i fredags, hon kommer bli så fin så. hon är redan uppe i storlek 74!!!! hon växer fort.....

I torsdags fyllde min lilla prinsessa ett halvt år, herregud det var ett halvår sen jag var på förlossningen, vad tar tiden vägen? tycker inte det är längesen, men tydligen är det det. mamma o jag var på maxi och köpte lite mat.

 min prinsessa som är ett halvår här.

 va, muckar ni med mig va????


Kommentarer
Postat av: Åsa!

haha va rolig hon ser ut i brillorna haha...

ja tiden går fort när man har fått barn =)

ses imon kramar

2009-09-20 @ 22:58:25
URL: http://vasaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0