uppdatering

ja, det har hänt mycket sen jag skrev sist och jag kommer inte skriva allt heller! har bara inte orkat uppdatera bloggen, men jag får väll bättra till mig lite nu.

jag och jesper har börjat umgås lite mer nu, sen får vi se vad det leder till men som det känns nu så känns det bra. och han träffar sin dotter mycker mer nu. hon har tyvär inte vänt sig än, men det kommer nog snart. hon höll på o vända sig förra veckan men då var ju den där dumma armen i vägen =) hon har varit väldigt gnällig de här dagarana men hon har ju två tänder så det kan ju vara dom som spökar. på onsdag ska hon på 6månaders kontroll. hon älskar gröten på morgonen, men gud så hon sölar min lilla tös.

för två veckor sedan var jag på kräftskiva, det var riktigt kul, men usch så jag mådde dagen efter....men så ska det ju vara. idag har jag tvättat o städat, får fortsätta lite mer i morgon.

i morgon fm ska jag träffa åsa, vi ska ta en liten kaffe o tjöta lite skit =)

 ska göra en förstoring o sätta upp

 ska göra en föstroing o sätta upp

 familjen

 mammas lilla lortgris =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0