vändning =)

Jag och saga har varit hos jesper sen i onsdags, har inte gjort så mycket för saga har varit väldigt gnällig och har haft feber. På lördagen var vi och hälsa på per och emilie, de hade fått det riktigt fint i deras hus! vi åt tacos och kika lite på tv =)
igår skrek jesper till och sa att hon hade vänt sig i sängen, men trodde inte riktigt på han. jag tänkte; jag som har väntat på detta så missar jag 1a gången...ja, tydligen så gjorde jag det. men hon vände sig om idag oxå så nu har jag oxå sett det =) mamma blev så glas då!!!

betalat mina räkningar och då blir man mindre glad, men det är skönt att det är gjort nu.

saga har varit så lös i magen efter sin förstoppning så jag måste ringa bvc i morgon o se vad man kan göra för att stoppa dom här diareerna, för har hon det på onsdag så kan vi ju inte simma =( det är bara två gånger kvar men har redan anmält mig till fortsättningskursen.

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0